Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Ücretsiz Kargo / Teslimat
Image
Image
Image
1939: Başlangıç
1939: Başlangıç
1939 yılında büyük bir bahçecilik macerası başladı. Carl Jepsen ve eşi Gudrun, Norring Mølle'de beş hektarlık bir alan satın aldılar ve burada küçük bir açık hava fidanlığı kurdular. Birlikte, daha sonra dünyanın önde gelen Kalanchoe üreticisine dönüşecek olan şeyi başlatacaklardı. İlk yıllarda sadece sebze ve meyve satıyorlardı. Özellikle karnabahar, fidanlığın en önemli ürünlerinden biriydi. Ancak daha sonra çiçek satmaya başladılar.
1947: İlk seralar
1947: İlk seralar
1947 yılında fidanlığa ilk seralar eklenmiş ve çiçekler günlük üretimin bir parçası haline gelmiştir. Alp menekşeleri ve beyaz Noel gülleri başlangıçtan itibaren büyük başarı elde etti ve Carl Jepsen Aarhus bölgesindeki en büyük tedarikçilerden biri haline geldi.
1963: Yeni bir jenerasyon
Carl ve Gudrun bahçeciliğe olan sevgilerini en büyük oğulları Knud'a aktarmışlardır. Knud, yeterince büyür büyümez fidanlıkta yardım etmeye başladı. Okul biter bitmez Knud çırak olarak çalışmaya başladı ve ağırlıklı olarak saksı bitkileriyle - kalanchoe da dahil olmak üzere - uğraştı. Çıraklığı sırasında filizlenen tek şey bahçecilik sevgisi değildi. Knud fidanlıkta, daha sonra eşi olacak olan Ellen Nørgaard Poulsen ile tanıştı. Daha sonra kendi fidanlıklarını kurdular ve Carl'ın arazisinden bir parça satın aldılar. 1965 yılında Knud ve Ellen ilk çocukları olan oğulları Frands'ı dünyaya getirdiler.
1972: Kalanchoe dünyaya geliyor
Knud ve Ellen'in fidanlığında geliştirilen ilk Kalanchoe çeşidi tesadüfen ortaya çıktı. Bir mutasyon, diğer tüm bitkilerden farklı bir bitki yaratmıştı. Diğer çiçeklerden daha güçlü bir kırmızı renge sahipti. Bu nedenle, daha büyük bir üretimdeki potansiyelini görmek için bu mutasyona uğramış çeşidi çoğaltmaya karar verildi.
1975: Üretim alanlarının genişletilmesi
1975: Üretim alanlarının genişletilmesi
1960'ların sonlarından itibaren Knud ve Ellen fidanlıklarını sürekli genişlettiler. Çiçeklerine olan talebi karşılamak için giderek daha fazla sera inşa ettiler. 1975 yılına gelindiğinde inşa edecekleri alan kalmamıştı ama genişleme ihtiyacı hâlâ büyüktü. Bu yüzden komşu bir fidanlık satışa çıktığında, onu satın almak çok açık bir seçimdi. Bu fidanlığın satın alınmasıyla kalanchoe üretimine gerçekten başlandı. Yıllar boyunca Knud ve Ellen farklı ürünlerin karlılığını sürekli takip etti - kalanchoe her seferinde açık ara kazanan oldu.
1979: İyileştirme - şimdi bir strateji olarak
1979 yılında Knud, fidanlığın hayatta kalması için çok önemli olan bir karar verdi. Islah ve ürün geliştirme, fidanlığın günlük rutininin düzenli bir parçası haline geldi. Knud ve Ellen, uzun yıllar boyunca kalanchoe üretmeye devam etmek istiyorlarsa, tercihen daha fazla renk varyasyonu ve daha uzun raf ömrü yönünde geliştirme ve yeniliğin gerekli olduğunu biliyorlardı. Islah, merak ve Avrupa çiçek pazarı için yeni ve görülmemiş bir şey yaratma arzusuyla başladı. Sıkı çalışma, hem ulusal hem de uluslararası alanda birçok ödül ve madalya ile tanınan en geniş kaliteli etilen dirençli bitki yelpazesi ile sonuçlandı.
1980: Oğul Knud yönetimi devraldı

1980 yılında Carl ve Gudrun bahçe işlerini bırakmaya karar verdiler ve seralarını oğulları Knud'a devrettiler. Sadece beş yıl sonra Carl'ın eski seraları yıkıldı. Kaliteli kalanchoe'ya olan yüksek talebi karşılamak için yeni ve modern bir seraya yer açmak zorundaydılar. 1983 yılında A/S Knud Jepsen, Knud, Ellen ve iki çocukları Kirsten ve Frands'a ait bir limited şirket olarak kuruldu.



Yine 90'lı yıllarda üretim kapasitesini artırmanın zamanı gelmişti, bu nedenle sera sayısı iki katına çıkarıldı. A/S Knud Jepsen 1980'lerin sonunda yılda altı milyon kalanchoe üretebilirken 1990'ların başında yılda yaklaşık on milyon kalanchoe üretebilir hale geldi.

1994: Queen® Kalanchoe
1994: Queen® Kalanchoe
Queen Kalanchoe markası 1994 yılında doğdu ve büyük bir başarıya ulaştı. Marka sadece bir isim ve logo olarak işlev görmedi. Şirketin kendi alanında mutlak en iyi olma hedefinin bir işareti haline geldi. Sektördeki herkes Queen Kalanchoe'nun ne anlama geldiğini biliyordu: en yüksek kalite, dayanıklılık ve sürekli yeni ürün ve renklerin geliştirilmesi. Knud ve Ellen'in oğlu Frands, bu girişimi şirkete taşıdı ve fidanlığı daha modern bir yöne götürdü.
1997: Üçüncü nesil görevi devraldı
1997: Üçüncü nesil görevi devraldı
1992 yılında şirkete katıldı ve beş yıl sonra eşi Louise ile birlikte yönetim pozisyonunu devraldı. Frands, eğitimi ve mesleki deneyimi sayesinde ticaret konusunda geniş bilgiye sahip yetenekli bir işadamı olduğunu göstermişti. Fidanlığı devam ettirecek doğru kişinin o olduğuna hiç şüphe yoktu.
1998: Çevre için önemli bir adım
1998: Çevre için önemli bir adım

Fidanlık 1998 yılında Hollanda çevre sertifikasyon sistemi MPS'ye katılmıştır. MPS sistemi, bahçeciliğin iklimi dikkate alması açısından gelecekte uluslararası standardizasyon için iyi bir aday olarak görülmüştür. A/S Knud Jepsen MPS sistemine katıldığında bitki koruma ürünleri kullanımını, gübre ve enerji tüketimini ve atık yönetimini kayıt altına almayı taahhüt etmiştir.


Bu, yıllar içinde birçok yeşil girişimin başlangıç noktası oldu. Daha fazlasını buradan okuyabilirsiniz.

2002: RoseFlowers
2002: RoseFlowers

İlk çift çiçekli Kalanchoe 2002 yılında RoseFlowers adı altında tanıtıldı. Bunlar sadece dört yapraklı geleneksel kalanchoe'dan belirgin bir şekilde farklıydı.


RoseFlowers büyük bir başarıydı. Üretimde geçen sadece dört yılın ardından çift çiçekli Kalanchoe, Korsholm'deki üretimin dörtte üçünü oluşturdu. Ayrıca A/S Knud Jepsen, çift çiçekli çiçeklerin Kuzey Amerika ve AB'de patentini almayı da başardı.

2004: Denizaşırı üretim
A/S Knud Jepsen, çelik üretimi için Vietnam fidanlığı Dalat Hasfarm ile yakın bir işbirliği içine girdi.
2008: Finansal kriz sırasında 120.000 metrekare üretim alanı
2008 yılının başlarında üretim kapasitesi bir kez daha genişletildi. Bu, fidanlığın bugüne kadarki en büyük genişlemesiydi ve toplam üretim alanını 120.000 metrekareye çıkardı. 2008'in başlangıcı iyi olmasına rağmen, aynı zamanda tüm dünyanın çöktüğü yıl oldu. Mali kriz bahçecilik sektörünü kasıp kavurdu ve A/S Knud Jepsen de bu krizden ağır bir şekilde etkilenmekten kurtulamadı. Kriz vurduğunda, fidanlık bitkilerini satmakta zorlandı. Fidanlığın tekrar rayına oturması ve yeni sera alanlarını tam olarak kullanabilmesi için birkaç yıl geçmesi gerekecekti.
2010: MoreFlowers
2010: MoreFlowers
2010 yılında, fidanlık daha popüler olan MoreFlowers'ı yeniledi. Bu Kalanchoe çiçekleri, birkaç hafta boyunca güzel ve dik duran daha büyük ve daha göz alıcı çiçeklerle karakterize edildi. MoreFlowers, daha önce piyasada hiç görülmemiş 64 yapraklı yenilikçi ve muhteşem bir çiçekti.
2010: Queen® Türkiye kuruldu
2010: Queen® Türkiye kuruldu

A/S Knud Jepsen yönetimi, Vietnam'daki denizaşırı sözleşmeli üretimin büyük başarısını deneyimledikten sonra, yurtdışında kendi üretimlerini başlatmaya karar verdi. Lars Korup'un dümende olduğu Queen® Türkiye, talebi karşılamak ve Türkiye pazarında faaliyete başlamak üzere 2010 yılında Türkiye'de kuruldu.


Korup kardeşler, Lars ve Søren, A/S Knud Jepsen için büyük önem taşıyordu. Daha önce de belirtildiği gibi, Lars Queen® Türkiye'nin günlük operasyonundan ve geliştirilmesinden sorumluyken, Søren Danimarka'daki üretimden sorumluydu. 2014 yılında Lars ve Søren, A/S Knud Jepsen'in yüzde 10 hissesine sahip ortakları oldular.

2011: The Queen® markası
Fidanlık uzun bir süre boyunca şirketin marka ismine yalnızca 'Queen®' olarak atıfta bulundu. 2011 yılında şirket atılım yaparak adını ve logosunu resmen değiştirdi. Yeni logo, eski logonun modernize edilmiş haliydi. Logo, zarif ürünleri hem destekleyen hem de vurgulayan yepyeni bir ambalaj yelpazesiyle birlikte uygulandı. Ancak 2013 yılında Queen®'in dönüştüğü markayı temsil eden daha çağdaş bir logo geliştirilmesine karar verildi. Bugün bildiğimiz marka. Yeni görsel ifade, şirketin tüm yönlerinde ve modern tüketiciye yönelik pazarlamada uygulandı.
2012: CutFlowers - Kesme Çiçek
İlk kesme çiçekler 2012 yılında Queen® CutFlowers olarak piyasaya sunuldu. Bu, kalanchoe türlerinde daha önce hiç görülmemiş bir yenilikti. Çiçeklerin inanılmaz bir raf ömrü vardı ve su berrak ve kokusuz kalıyordu. Haftalarca çiçek açmaya devam ediyorlardı ki bu da kesme çiçeklerde çığır açan bir yenilikti.
2013: Doğrudan tüketiciye pazarlama
2013: Doğrudan tüketiciye pazarlama
2013, Queen®'in işletmeden tüketiciye pazarlamaya giriştiği yıl oldu. Fidanlık, ticarette ürünleri etrafında iyi ve sağlam bir marka oluşturmuştu. Ancak ürünlerle ve fidanlıktaki günlük yaşamla ilgili tüm iyi hikayeler tüketicilere aktarılmıyordu. A/S Knud Jepsen bunun bir zorunluluk olduğunu hissetti. Tüketicilerin kendilerini içinde görebilecekleri ve evlerinde olmasını isteyecekleri bir çiçek evreni yaratmaları gerekiyordu. Marka, Queen®'i tercih edilen bir çiçek seçeneği haline getirmeyi amaçladı ve özellikle yeni CutFlowers, Queen® markasının kadınsı, zarif ve güçlü bir marka olarak pazarlanmasına yardımcı oldu.
2014: Queen® Genetics
2014 Queen® için önemli bir yıl oldu. A/S Knud Jepsen şirketi Queen® Flowers ve Queen® Genetics olmak üzere iki iş birimine ayrıldı. Queen® Flowers, Kalanchoe'nun olağan üretim ve satışına devam etti. Queen® Genetics ise fidanlığın ürün geliştirme çalışmalarını devraldı ve geliştirdi. Yalnızca kalanchoe'ya odaklanmaktan ürün geliştirmeyi daha fazla kültüre açmaya başladılar. Kısa süre içinde Queen® Genetics, sukulentler, dahlialar, asterler, sütleğenler, hebe ve güller de dahil olmak üzere birçok farklı ürün geliştirdi ve iyileştirdi.
2015: Yılın Yeşil Girişimcisi
Queen® yıllar içinde pek çok ödül aldı. Ancak en önemlileri arasında yer alan ödül, kreşin 2015 yılında 'Yılın Yeşil Girişimcisi' ödülünü kazanmasıydı. Queen®'in bu ödülü kazanmasında özellikle inovasyon, ürün geliştirme ve enerji iyileştirmelerine yaptığı yatırımlar öne çıktı.
2018: ElseFlowers
2018: ElseFlowers
Queen®, 2018 yılında piyasaya sürdüğü yeni bir ürünle, iki renkli ElseFlowers ile bir kez daha parlamayı başardı. ElseFlowers hemen uluslararası ödüller kazandı ve büyük bir başarı elde etti. Daha önce hiç kimse iki renkli Kalanchoe geliştirmeyi başaramamıştı, bu nedenle Queen®'in yeni ElseFlowers'ı pazara benzersiz ve çığır açan bir katkı oldu.
2019: Queen® Grows Greener
2019: Queen® Grows Greener
2019 yılında Queen®, tüm sürdürülebilirlik girişimlerini yeni bir iletişim stratejisi olan Queen® Grows Greener ile tek bir şemsiye altında toplamaya karar verdi. Queen® Grows Greener, şirketin daha sağlıklı, daha güçlü ve daha sürdürülebilir bir marka olma yönündeki çalışmalarına yeniden odaklandı. Fidanlığın son 20 yılda başarmak için çok çalıştığı her şeyin müşterilere - zincirlere, toptancılara ve son tüketicilere - iletilmesi gerekiyordu. Daha fazlasını buradan okuyun.
Bugün
Bugün
Queen® bugün tüketiciler tarafından Queen® Flowers olarak bilinmektedir ve Danimarka, Türkiye ve Avrupa pazarlarında lider bir çiçek markasıdır. Bitkiler, dünyanın en ödüllü fidanlıklarından biri tarafından üretilmektedir. Misyonumuz, modern tüketicinin ilgi ve ihtiyaçlarını karşılayan sürdürülebilir, uzun ömürlü bitki ve çiçeklerle her günü daha güzel kılmaktır. Her tüketicinin evinde çiçeklerin neşesini yaymak istiyoruz.